.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

9 Ağustos 2011 Salı

HER ŞEY SADECE BİR HİÇTİ ASLINDA!

      Akşamları çayımı yalnız içerken, komşu apartmanların balkonlarında muhabbetler demlenir. Kimi çayının tadını bozan şekeri acelece karıştırır, kimi ev sahibesiyle sohbete başlar.
Ben yalnız oluyorum.
Kimse misafirliğe gelmiyor canözüm gitti gideli. Hiç misafir telaşlarım olmuyor. Akşam vakti yaklaşınca koşturmaca evine yetişen adamı görüyorum her gün. Balkonda bekleyen karısı...
Ben kimseyi beklemiyorum.
Önümüzde ki bir senenin bana getireceklerini düşünmekten, vakti nasıl dolduracağımı bilememekten yoruldum. Okul yükünün ağırlığından, kapıdaki kışın soğukluğundan...
Ve onu her gün özlemekten yoruldum.
Gelip gelmeyeceğini bilememekten, gelmeme ihtimalini düşünmek istemememe rağmen düşünmekten..
KORKUYORUM!
Saat 4 oldu, sahura kadar uyumuyoruz. Sonrada öğlene kadar yatıyoruz. Havalar sıcak ve tüm gün, tüm uzun gün bir oyana bir bu yana devrile devrile geçiyor.
BOM BOŞ!
Yazmıyorum bu aralar. 4 gündür bilgisayar yoktu zaten. Çocuklar ve ben ne kadar bağımlısı olmuşuz şu mükemmel aletin!
Dört gözle bekledik tamir olup gelmesini, heyecanla, ilk önce kimin PC başına oturacağını tartışmakla...
Çocuklardan anca bu saate düştü bana.
Yine çay demledim, komşu apartmanın balkonunda sahur yapan ailenin sesi eşliğinde.

Onlar kalabalık ben ise yalnızım. Çok özledim Canözümü.

5 yorum:

  1. Allah kavuştursun newbahar

    YanıtlaSil
  2. Kuru bir geçiştirme yorumu değil yazacaklarım.
    Çocukların ve can özün ve sen, sağlıklısın çok şükür.
    Gerisi, zor tahmin ederim ama inan "çok zor" değil, Allah uğraşamayacağın, uğraşsan bile sonuç alamayacağın sıkıntılarla üzmesin seni/sizi.
    Ben de girmemişim nerdeyse 3 ay olmuş yok ama geçen gün geldim bloğuma ve şimdi kendimi daha iyi hissediyorum.
    Yani, yazmanı bekliyorum ben de dört gözle, havadan sudan bile olsa.
    selamlar

    YanıtlaSil
  3. Özlemler böyle dile gelir ve "yaz" der kaleme. Çok güzel yazmışsın; bu kadar kargaşa içinde bile özlemin ne kadar güzel bir duygu olduğunu anlıyor insan...

    YanıtlaSil
  4. Allah kavuştursun Canözüne tez günde sağ salim mutulukla.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Newbahar,

    Çok haklısın... Allah sevdiğini, erini, eşini ve canözünü sana ve çocuklarına bağışlasın.

    Kendi aramızda sohbet ederken yeri geldiği zaman hep şu deyişi " Bir ölüme çare yok, ölümden gayrı her şeyin bir çaresi vardır..." diye söylerim.

    Hayır mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine, Yüce Allah Kapalıkapıları tüm arkadaşları ile birlikte korusun!

    Siz ve Kapalıkapılar Güzeller Güzel'ine emanet olun. Sabredin bu günler de gelip geçecek. Bu zorluklar insanı olgunlaştırır ve kamil-i insan yapar.

    YanıtlaSil