.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

6 Nisan 2012 Cuma

ÖYLE İŞTE...



Önceki yazımdan farklı birşeyler yazmayacağım yine. Evde kedilerim ve ben...
Çocuklar okulda, ben evde, hep evde. Eskiden bir yerlere gidememekten yakınırdım şimdi evden çıkasım gelmiyor.
Sanırım biraz ev işi yapacak Newbahar.
Az önce çocukların pijamalarına yapışmış kedi tüylerini temizledim. Temizlerken hiç şikayet etmedim. Halıda desenlerin rengini değiştirecek kadar çok tüy yumakları.
Aldırmıyorum. Belki çoğu için tiksindirici bir durumdur. Anlamıyorum onları, onlarda beni anlayamazlar elbet.
Klavyenin üzerindeki tüyler bir üfleyişte masanın üzerine dağıldı.
Karamel yavaş yavaş mırlayarak bana doğru geliyor. Hah işte masa sandalyelerinin canına okumakmış niyeti. Tırnaklar ard ardına seri halinde kumaşı tırmalıyor, ohhhh yarasın!
Aldırmıyorum, nasıl olsa yenilerini alıcam. (inşallah)
Balkona kumlarını dökmüşler, sanırsınız dağlar deliyorlar, öyle bir eşeliyorlar işte.
Aldırmıyorum.
Nasıl olsa süpür, iki kova su dök temizlenir. Zaten balkon sefası için erken daha. Geçen yaz onları bulduktan sonra eylül gibi zamanımı balkonda geçirirdim. Kucağıma bile tırmanamazlardı, masaya koyardım inemezlerdi. Öyle mini minilerdi işte. Boyunlarına kırmızı kurdeladan boncuklu bir bileklik takmıştım, ne çok yakışıyordu.
Şimdi boyunları kalınlaştı, tontiş oldular yumurta yiye yiye. Bizler bile bu kadar düzenli beslenmiyoruz be!

heyyy şiirlerim nerde benim, şiirlerim, şiirlerim........

4 yorum:

  1. Bi hap daha alıcam şimdi o olucak ;-)

    YanıtlaSil
  2. Sevgi, bütün zorlukları zaanate,sanata çevirir...

    YanıtlaSil
  3. newbaharcım senı ve kedılerını sevıyorum:)
    cansınız

    YanıtlaSil
  4. Aldırma newbahar boşver:)
    Bence kedili evler çok güzeller:)

    YanıtlaSil