.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

20 Aralık 2009 Pazar

''ADI AŞK''


Kar kokusunda ''adı aşk'' düşüyor...
Kumsala çizilmiş duruyor,
En nadide ''aşk'' dizeleri, dalgaya koşuyor!
Dalga siliyor, siliniyor...
Kar tanesinde ''adı aşk'' ağlıyor!...
Vuslata engel geliyor denizin mavisi,
Bir sırat resmi çiziyor.
En büyük dalgayı seçiyor ''benim'' diyerek,
En büyük tokatı oluyor!!!
Güvenmiyor artık ''adı aşk''
Kar kokusundan geçiyor, kan kokusuna
Eriyor, denizine karışıyor,
Siliniyor, ''hiç'' oluyor.

Kar kokusunda ''adı aşk''
Geçiyor...
Eriyor...
Siliniyor.

15 yorum:

  1. Kutlarım. Derin tarifsiz bir duygu seli.. Yazdıklarınız ilham verici.

    YanıtlaSil
  2. Newbaharca, içten, düşündüren, düzgün, anlamlı dizeler okudum.

    Şiiri çok seven 3 kişi say deseler bana, birinin adı Newbahar olurdu... :)

    Sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım, yine bir duygu seli akıyor öyle sesiz ama derinden yüreğine sağlık,sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  4. Diğer sayfanada yazmıştım evet özlüyorum bunca güzelliği,bir satırı saatlerce sindirmek mutlu ediyor beni,sisli dağlarından esen rüzgar çok güzel,hep yaz,yazabildiğin kadar yaz.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Şiire tad veren lezzet veren şairin yüreğidir ve sen şairem güzel yüreğinle yine harikasın. Yeni blogun hayırlı olsun. Sevgilerimi bırakıp kaçıyorum. Hep mutlu ve sağlıklı kal...

    YanıtlaSil
  6. Bende olan bir şey buldum ve takılıp kaldım şiirde.

    Bu ilk olmuyor sevgili newbahar, yazdıklarınızın çoğu bana hitab ediyor:)

    Yavaş yavaş geriye doğru okumaya başladım sizi..Önceki yazılarınıza da yorum getirirsem şaşırmayın olur mu?

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Lodoscu,birbirimizden bişeyler bulmasak, nasıl birbirimizi bulabilrdik ki! İyi ki varsınız.
    Şiir yürekli kadın Hamiyetcim, sen kadar şair olamasamda nacizane yazıyor işte Newbahar:)
    Ankara güvercini Tufan Bey, siyasi yorgunlukla başetmeye çalışan yüreğinizin şiir yazma sırası geldi sanırım.
    Gordion, senin kadar umut, sevgi taşıramasamda gönlümden yazmak bana keyif veriyor biliyorsun.
    Suskunbiradam, şiir seviyoruz bizler ve yazmaktan öte siz okumayıda biliyorsunuz. Hem şair gönlünüz, hemde şiirane sesinizle.
    Profösör, bu ilk ziyaretiniz, umarım son olmaz,
    ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKESE

    YanıtlaSil
  8. Bir garip duyguya yakıştırmışlar "aşk" sözcüğünü...
    Öyle bir duygu ki, ne yaptığı belli değil. Bazen kanatlandırıyor en yücelere, bazen de yapıştırıyor aynı hızla yere.

    Yüreğine sağlık canım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Satırlarda ruh bulmuş hikâyeler. Ne güzel...

    YanıtlaSil
  10. Efendim, Merhabalar; "Adı Aşk" isimli şiirinizi okudum.

    "Kar kokusundan geçiyor, kan kokusuna
    Eriyor, denizine karışıyor,
    Siliniyor, "hiç" oluyor."

    Bu alemde bahsettiğiniz aşk ta, herşey de yalan oluyor, sizin deyiminizle "siliniyor ve 'hiç' oluyor" 'Hiç' olmak, öyle bir esrarengiz ve gizemli bir duygu ki, insan o duyguyu tasavvur ettiğinde sonsuz ve kapkara bir uzay boşluğu görüntüye geliyor ve siz burada kayboluyorsunuz. Hiç oluyorsunuz. Allah'a çok şükür ki, inançlarımız veçhile, asla hiç olmayacağımız başka bir aleme intikal edeceğiz. Sadece bu dünya geçici olduğu için yalan denmiş. Aslında boyutları ititbariyle bu dünya da kendine göre gerçek, hissedbildiğimiz, duyabildiğimiz ve görebildiğimiz kadarıyla. Çok güzel ve felsefi ağırlıkta dizelerden oluşan bu şiiri yazan kaleme, emeğe, gönüle ve yüreğe sonsuz saygı, selam ve sağlıklar dilerim.

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. Güzelim, birkaç kez okudum ama yorum yazamayacağımı anladım. Ya yorgunum ya da benim kafam basmıyor bu kadar içselliğe.Ve neyi merak ediyorum biliyor musun, nasıl bu kadar derin olabiliyorsun? Ve bunu nasıl aktarabiliyorsun?
    Âlââ...
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  12. :) anlaşılmayan şiir güzel şiirmiş Bahar Abla..
    Demek istediğimi anladın sen,yüreğine sağlık..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  13. ''anlaşılmayan şiir'' derken ne demek istediğini gerçekten anlamadım Şafakcım.
    Bana sorarsan anlamadığım şiir güzel değildir bana göre.
    Anlaşılamamak beni üzmez ama anlatamamak üzer.
    Eleştirilere her zaman açık olduğumu bilmeni isterim.

    YanıtlaSil
  14. Eninde sonunda eriyip silinip hiç olmak, aşkın doğasında vardır. Hiçbir aşk, ilk günkü şiddetiyle devam edemez zaten. Devam etmesi, her türlü bilimsel gerçeğe aykırı olurdu zaten:) Öyle ise çözüm, bunu olduğu gibi kabul ederek hayattan öyle çok da fazla birşey beklememektir. Beklentimiz ne kadar yüksek olursa, hayalkırıklığımız da o derece fazla olacaktır.
    Şiirinle ne kadar ilgisi var bilmiyorum ama newbahar'cım, ben kendi çapımda saçmaladım öylesine. İçimden geleni yazdım yani:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Sihirli yazılar, saçmalamak dediğiniz satırlar benim anlatmak istediklerim zaten. Belki ben anlatamadım bu sefer yahut anlaşılamadım:(

    YanıtlaSil