.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

21 Aralık 2009 Pazartesi

SÖYLEYECEKLERİM VARDI!...



Beni,
Kış güneşinde bırakıp gidiyorsun...
Çok değil! bir kaç gün sonra yağmura gebe gökyüzü.

Bilmem,
Gittiğin yerlerde mevsim hangi tarzını takınmıştır?
Belki yağmur, belki ayaz.
Arayı çok açma,
Ara sıra yaz.

Aklına bile gelmem belki,
Meşguliyetlerin vaktini çalarken,
Ne beni, ne evdeki yalnızlık hallerimi
Düşünmeden...
Ve dediğim gibi hiç aklına gelmeden,
Kış güneşinde yitireceksin beni.

Sen,
Git en iyisi.
Daha fazla yaralamadan,
Daha fazla bana katlanmak zorunda kalmadan
Git.

Bilmem!...
Gittiğin yerde mevsim hangi tarzını takınmıştır?
Belki yağmur, belki ayaz.
Arayı çok açma,
Arasıra yaz.

.


4 yorum:

  1. Ara sıra yaz,
    yaz ki yürek de dinsin ayaz.

    Ayrılık, özlem, yürek sızısı ancak bu kadar güzel anlatılırdı ve sitem ancak böylesine zarif edilirdi. Yüreğine sağlık baharım yazım...

    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  2. Efendim, saygılarımla;Derin duygu ve düşünceleri sanatsal bir biçimde yansıtan, çağın ruhunu okuyabilen, toplumun ruhsal ve düşünsel hayatını bu kadar güzel işleyebilen bir kalemden (NEWBAHAR)'dan "Söyleyeceklerim Vardı" isimli çok güzel ve etkileyici, duygu yüklü bir şiir okudum. Tebrik ederim. Kaleminine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Gidişler, dönüşler, özlemler, tepkiler, ruhlar, yürekler, yaralar... Serildi birer birer şiirde.

    Yüreğin gibi yüce idi şiir...

    Sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  4. Şiiri severim. Daha çok okumayı ve dinlemeyi severim şiiri.. Kendimi bir başka iklimin kollarında hissederim. Güzel bir şiir. Tebrik ederim. Kara kış içe kapanıştır. Yokluktur. Sıkıntıdır. Mihnettir. Varlığın zıddı yokluk, Sıcak yazın zıddı soğuk kış olmalı. Bu mevsime kara kış da denmiştir. Kış güneşi, yaz güneşinden daha sıcak gelebilir diye düşündüğüm olmuştur. Şiirinizde "Kara kış" yerine "Kış güneşi" kavramlarını kullanmanızın bir hikmeti vardır sanıyorum. Bebek adımını hayata atarken, aynı zamanda da ölüme göz kırpabilir. Sevdiğini terkeden bir sevgili de aynı zamanda yalnızlığa mahküm olmuş demektir. Sürçü lisan ettiysek affola.

    YanıtlaSil