.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

11 Ağustos 2010 Çarşamba

BABAMIN KİRACISIYIM ARTIK!!!

    Canım babamın noterden onaylı kiracısı oldum artık.
    Nüfus Müdürlüğüne ilk gittiğim zaman bana sadece oturacağım eve ait ödenmiş su, elektrik veya doğalgaz faturasıyla geldiğimde ikamet alabileceğimi söylemişlerdi.
Bende epeyce adresime gelecek faturaları bekledim. Ödedim ve yine gittim.
    İkinci kez gittiğim zaman faturada ki adresin babamın şu anda oturduğu adres olduğunu gördüm. Ve faturaların yeterli olmadığını babamla gitmem gerektiğini söylediler. Formaliteden kira sözleşmesi yapmamıda!!
    Babamla gidişimde merkezden trafolar yandığı için sadece müdüre derdimizi anlatmakla yetindik. Müdür; ''hallederiiiizzz!'' demişti.
    Son gidişimizde bütün masalarda kira sözleşmeleri noter onaylı olacaktır ibaresi yazan tabelalar gördük. Anlaşıldı ki gün gün prosedürler değiştirilmekte...
Babam baktı ki bizi yine uğraştıracaklar '' haydi notere'' dedi.
Kira sözleşmemizi notere onaylattık ve resmen babamın kiracısıyım artık.
    Neyse ki NOTER ONAYLI KİRA SÖZLEŞMESİ elimizde olunca hiiiiç uğraştırılmadan yeni adresime yerleşiverdim.

Adres değişikliğini 20 gün içinde bildirmezseniz ceza ödemek zorundasınız. Nasıl olacaksa!

Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum.

7 yorum:

  1. “Bloglardan Seçmeler” sitesinin daha etkili ve yararlı olabilmesi için görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
    İyi günler dileğiyle.
    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil
  2. Sevgili nevbahar aklın sınırlarını zorlayacak
    bu kadarda olurmu dedirtecek burokratık zorlukları hepimiz yaşıyoruz.ben yeni yeni evinde,eşinin askerden sağ salım dönmesini huzurla beklemeni ve burokrasının olmadığı,mantıksızlığn hapsolduğu özgür bir dünyanın hayalini kurarak geçirmeni diliyorum.
    Hayallerimiz bizim yaşam kaynağımızdır unutma.

    YanıtlaSil
  3. Baba evinde güle güle oturun. Sağlık ve huzurla.
    Size de Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  4. Çok şanslısın canım, babana da hürmetler.

    YanıtlaSil
  5. Babanın kiracısı oldun ha:))
    Hayırlı olsun,aklıma konuşmalarımız geldi.Karadeniz günlerin...
    Hayırlı ramazanlar ablacım...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Newbahar,
    İyi ki babanızın kiracısısınız. Allah ne kimseyi kiralık evi olan ev sahibi, ne de kiracı etsin!

    Görüyorsunuz değil mi bir yer değiştirmek insanı nasıl canından bezdiriyor?

    Allah size kolaylıklar versin. Denizli'deki kiralık evinizin şöyle dış cephe manzaralı bir resmini de bloğunuzda görmek isteriz.
    Hayırlı Ramazanlar, Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın. Kapalıkapılar göreve başladı herhalde. Allah onu tüm arkadaşları ile birlikte esirgesin ve korusun!

    YanıtlaSil
  7. Güle güle otur canım..Baba evinde her şey istediğince olsun...Hayırlı ramazanlar dilerim canım...

    YanıtlaSil