.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

24 Ocak 2012 Salı

ıslak ölümler




 Yağmur yağıyordu şehrime, kaldırımların yalancı 

şahitliğinde... Adımlar can çekişiyordu ıslak ıslak. 

Mahşer yerine dönmüş bu kalabalık, 

nerdeysem bul beni, nerdeysek bul bizi. 



Tozuyordu ortalık, topraktan boyumca ayrılık fermanı 

geçiyordu. Okudukça uzuyordu yollar, uzadıkça 

dönen olmuyordu. 

Bir firari seferdeydi sanki millet. 

Herkesin bildiği lakin bildiklerini azat ettiği hükümsüz 

kelimeler geçiyordu akıllardan.

3 yorum:

  1. newbaharcığım merhaba.. Sonunda buldum seni.:)) Ben he-m.blogcu hatırladın mı? şimdiki blog adresim; yaren33.blogspot.com ben seni izliyorum sen de beni izle görüşelim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Newbahar,

    Ben de bir müddet blog sayfamdan uzak kaldım. İnsanın gerçekten ihtiyacı oluyor.

    "Islak Ölümler" başlıklı şiiriniz de güzeldi. Kaleminiz ve yüreğiniz güçlü ve daim olsunlar.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  3. sevgili nevbahar sen burdamıydın harika paylaşımlarınla seni bulduğuma sevindim ben deryadandamlalar33 ve dryadandamlalar33blogcudan artık burdayım.. burdan görüşelim izlemeye aldım seni hayırlı paylaşımlar sevgilerle

    YanıtlaSil