.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

30 Aralık 2011 Cuma

uzatmadan, kısaca!




Senenin son yazısını yazayım dedim. Olağan meşguliyetler artıp, şiirlerim beni terkettiğinden beri uğramıyorum evime.
Ah o meşguliyetler, ah o kedicikler, ah o çocuklar...
Sitemde bazı dostlar uğramıyorum diye. Bu sene ya ben kendimi buldum ya da kaybettim. Geçen senelerde ne kadar boşmuşum desemde o boşluklarda hep ben şiir olmuşum. Sanırım şimdi daha çok özledim şiir dediğim düşüncelerimi.
Neden şiirsiz kaldım? blogsuz, blogdaki dostlarsız... Dostlarımı burda bırakmışım. Sahi biz tanışalı kaç yıl oldu? Mynet blogdan bu yana kaç kişi doldurdu hayatımı?
Hepiniz ne kadar özelsiniz.
Ay 1 dediği zaman yarin izzne gelmesine tam 15 gün kalacak. Ve biz görüşmeyeli 6 ay. Ne kadar uzun bir süre.
Masaüstü bilgisayar sizlere ömür. Şimdi benimde laptopişim var. Alışmak zor buna, keyfi yok tuşlara dokunmanın. Belki o yüzden uğramıyorum. Belki!...
Uzatmadan kısaca demiştim ya! Haydi Newbahar bitir artık, uzatma.

HERKESE 2012 YILININ ESKİYEN YILDAN DAHA GÜZEL, DAHA HUZURLU, DAHA SAĞLIKLI GÜNLER GETİRMESİ TEMENNİSİYLE, YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.

8 yorum:

  1. Mutlu yıllar dilerim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Tuşlara dokunmanın keyfi çoğumuzda kalmadı. Bunlardan biri de benim. Bloglarım boş kalmıyorsa da işte öylesine dokunuyorum. Keyifli dokunmanın hazzı bir başka oluyor.

    Yeni yılınızı kutlar; yeni yılın gönlünüzce geçmesini, tüm sevdiklerinizle birlikte hepinize; sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  3. Kontes ve Karamel idi sanırım adları.Çok seviyorum onları öp benim için.Bugün de Bodrum Oasis'te yapay kar dedikleri(aslında köpük)şeyleri attılar kafam köpük oldu bende kar benzeri bir şey olur sanmıştım.Köpükmüş.Hayalim sükuna uğradı hevesimiz kursağında kaldı.Neyse alışveriş yaptık hareketli üç boyutlu kitap ayracı aldık.Mutluyuz.Yeni yılınızın sağlıklı ve mutlu geçmesi dileği ile;yeni yılınızı kutlar ellerinizden öperim.

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar Newbahar...
    Oğullarınla ve eşinle nice mutlu yıllara...

    Not:Sana birkaç defa yorum yazdım ama nedense giremedim. Haberin olsun...

    YanıtlaSil
  5. Sevdiklerine hasret kalmıyacağın huzurlu sağlıklı bir yıl diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. newbahar'ım sana küsmüştüm, blogcudaki sayfanda yorumlarıma cevap yazmıyordun ben de küstüm:)))ama benim küslüğüm 3 günden fazla sürmez:)zaten sana küsemem:)blogcuyu boşadım ben,artık buradayım, yine yazmazsan canın sağolsun...yazını yeni gördüğüm için yeni yılını da yeni kutluyorum sevgi, huzur, mutluluk dolu bir yeni yıl diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. nevbaharcığım yavrulardan ne haber? Resimlerini koysana yine, benim de bahçede iki tane var, biri sarman, diğeri tıpkı Bücürük, karda kışta oradalar yuvalandırmak istiyorum ama kimseyi bulamıyorum...

    YanıtlaSil