.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

13 Mart 2013 Çarşamba

Başlık yok işte!

      ''Hakkatten anne yaaa! Sen hiç gülmüyon. Biz Cem yılmaz izlerken sen Sergen gibi bakıyon''

dedi oğlan/cık.

Farkındayım... Çok az güldüğümün!

Annemde öyleydi. Biz Eşşek kadar olmuş ilk renkli televizyonumuz karşısında, görmemişliklen beraber TV seyrederken, kadıncağız gün boyu öğrencilerinin ve evin vermiş olduğu yorgunlukla, kimbilir nerelere dalar giderdi!

        Bilmem! Gülünecek gibi gelmiyor artık çoğu şey. Ya ''keşke''leri düşünüp hayıflanıyorum, ya elimden kaçırdığım bin bir fırsatı değerlendirmemekle suçluluklara boğuluyorum, ya da beni ilk görenlerin ''öğretmen misiniz'' sorularına içimden ''evet'', dış sesim ile de ''hayır ev hanımıyım'' diyerek sonuna eklediğim ''ama üniversite mezunuyum!'' cevapları ile beynim karman çorman bi tarlaya dönüyor.

Tarlada her çeşit ürün mevcut akabinde biçildiğinde beş para etmez!

             Yapamadıklarım, asla yapamayacaklarım, elimde iken kaybettiklerim, çok istememe rağmen sahip olamayacaklarım...

        Yine bir Cem Yılmaz izlerken onlar, fırsat bulmuşken bir kaç cümle iç çekiş Newbahardan!

6 yorum:

  1. Keşkeleri bir kenara bırakıp, sahip olduklarınla mutlu olmayı deneyerek, hayatın geri kalanını yaşamak en güzeli galiba...
    Sevgiler nevbahar,

    YanıtlaSil
  2. Gül ya,ah bir buluşsak ben güldürürüm seni.Cem Yılmaz halt etmiş:P

    YanıtlaSil
  3. Sana bir nasihatım var Newbaharım.. Aslında "nasihat" denen kalıplar en EN sevmediğim ve de hiç uygulamadığım sözler içerir. O nedenle sen nasihat dediğime bakma ama "hocanın dediğini yap" sözüne uyarsan; "yaptığını yapma" demenin ne kadar yanlış olduğunu da anlarsın..
    Demem o ki hüzünlü bakan güzel gözlerin sahibi, canın neyi yapmak ve neye karar vermek istiyorsa yap!. Sana bugün "niye gülmüyon" diye soranlara bir gün sen "nereye gidiyon" diye sorduğunda cevap bile vermeyecekler haberin olsun..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Zannetmeyin ki bir ben böyleyim. Herkes sizin gibi... Nasıl namazda iftitah tekbiri alırken ellerimizi avuç içleri karşıya bakacak şekilde kulak hizamıza kadar kaldırırken tüm sıkıntılarımızı elimizin tersiyle geriye doğru omuzlarımızdan arkaya doğru iterek "Allah en büyüktür" diyoruz. İşte mesele bu kadar basit. Tüm sıkıntılarımızı elimizin tersiyle itip, "Allah büyüktür" diyeceğiz.

    Selam ve dualarımla birlikte en GÜZEL'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  5. Uzun aradan sonra bu sayfadayım... Yine çok güzel... :) Tebrikler...

    NOT: Edebiyatdefteri^ndeydim; ama uzun süredir orada da bulunamıyorum. Bu gece eskileri gezineyim istedim... Selamlar, saygılar...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Newbahar,

    Hepimiz ne yapılması gerektiğini çok iyi biliyoruz da hücrelerimizde dolaşan salgılar bir türlü bizi rahat bırakmıyorlar. Bu salgıları da hücrelere yollayan genlerimizdir.

    Ben hep babama imrenirim. Öyle rahat bir adam ki, tüm sıkıntılarını ve sorunlarını elinin tersiyle omuzlarından arkaya atabiliyor.

    Tüm sıkıntılarınızı ve sorunlarınızı elinizin tersiyle siz de arkanıza atın. Siz onların değil, onlar sizin peşinizden koşsun.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    NOT:Kapalıkapılara selam ve sevgilerimi iletin lütfen.

    YanıtlaSil