.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

4 Mart 2013 Pazartesi

New-bahar bahar bahar ba...

                      Berbat geçen bi hafta sonunun ardından tıkalı bi kulakla yaşamanın nasıl bişey olduğunu anladım nihayet!

Üstüne üstlük grip, yapılması gereken ev işleri, çoluk çocuk... beslenme. Aksaksız yürüyen bi ev hanımlılığının ardından tatil denen hafta sonunda tatil yapamamak!

                       Neyse ki dün kendimi toparlayıp gittiğim iğrenç devlet hastanesinin KBB doktoruna açtırdım kip kirli (herşeyi duyan) kulaklarımı. Gelmişken birde troid tahlili istedim. Biliyorum uzun zamandır benim sigortalarda ters giden bişeyler var.

Yapılan kan tahlili, ultrason vs. derken az sonra yine doktorun kapısını çalıp Multinodüler
Guatr neymiş öğreneceğim. Gerçi akşam tüm guatr sayfalarını gözden geçirmiş olsamda doktorun anlattıkları daha aklımda kalacak.

                      Bugün bu sevimli ilçenin pazarı. Hastaneden sonra pazara çıkıp haftalık alışverişimi yapıcam, sonra ev ahalisi yemeğe toplanacak sonrasında gidilmek istemeyen fakat gidilmesi gereken bi ev gezmesi daveti var.

Bugün çok yorgun Newbahar.

                      Ve hastanenin kayıt bölümünden aldığım sıra etiketinde yaş:37 yazıyordu!
Hayır olamaz derken 37 ye 2 ay kaldığını hatırlayıverdim.

 Öyle olsun bakalım!

                    

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun bitanem Newbaharım.. Son gidişimde ultrasondaki kişinin, yapmam ve yapmamam gerekenleri anlatırken, "şööle uzan ablacım" diye başlayıp, elindek sevk kağıdımda yaşımı görünce, "teyzem şööööle uzan yavaşça...." diye devam etmesi geldi aklıma..
    OLAMAZ!!! diyeceğin nice eklenen yılları sorunsuz yaşamanı diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Newbahar.

    Blog sayfamda yaşadığım teknik bir sorunu çözebilmek için takibime aldığım tüm bloggerlerin izleme eklentisinden çıkmıştım. Sorunu çözdükten sonra tüm takibimdeki bloggerlerin izleme eklentilerine tekrar kaydımı yapmıştım.

    Ara ara size uğramaya çalıştım. Önce geçmiş olsun dileklerimi iletir, Kapalıkapılar'a da selam ederim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil