.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

21 Ocak 2011 Cuma

GRİPİN NEWBAHAR HALİ

Salak salak baktım... Evet evet tam manasıyla böyle işte bakışım.
Kime mi bu salak bakışlar? elbette monitöre!
Yarı canı çıkmış, dermanı tüm kılcal damarlarından çekilmiş, edepsizce klavyenin her bir tuşunu yalayan parmaklarım...
Neden edebsiz dedim?
Yalaka yalaka, sünepe sünepe yazmaya kalkıyorlarda ondan!
Öncekiler gibi yazının tiryakisi değil, yazmanın tiryakisi olup bu kez saçmaladığı için edepsiz parmaklarım.
Offf! neler saçmalıyorsunuz kuzum? dedi siyah beyaz ekranın içindeki Fatma Girik sureti. Yalnızca aklımdan ama!
Yine ateşim çıkmış olmalı. Salıdan beri umudun kesilmediği bir canım var, henüz çıkmamış. Uff! kulağım çınlıyor yine, oda mı ateşten dersin? sonra bu halsizlik, bu kifayetsizlik, bu edepsizlik...
E be Newbahar, e be Newbahar!!
Gülsen Hocaya takıla takıla seninde ritmin şaştı.  Bir kaç dost muhabbetine nail olayım diye açtığım kapıları geri kapadım usulca. Şöyle bir göz gezdirdim Ecehanın satırlarına, büyük harflerle DOSTUM yazmış gözüme çarptı. Sonra Nihanımın yazısını gördüm, görmemezlikten geldim.
Uyuyordum gece gündüz demeden, yanıyordum hiç ateşi çıkmayan ben! ölüyordum belkide!!
Göz ucuyla şöyle bi çocuklara bakıp geri dalıyordum. Kafama göre sürüne sürüne gittiğim eczaneden aldığım aferin için kendime aferimmm...
Birde yanında inatçı ateşim için Novalgin,
Birde vitamin takviyesi.
Doktor sanki farklı mı verecek.
Sabahın ayazında sağlık için yürüyüş beni sağlığımdan mı etti acep?
Uykum var, uykum var, uykum... Öyle yorgunum ki.

11 yorum:

  1. Newbahar, geçmiş olsun. Şİmdi diğer şeyleri boşver ve sağlığına odaklan.
    Klavye orada parmaklar da sende. Kaçmıyorlar.
    Güzel bir uyku. C vitamini takviyesi.Şİmdi iyilesmeyi düşün. Sonra yazarsın kuzum (Fatma Girik yine başını uzattı)

    YanıtlaSil
  2. Canım geçmiş olsun ama lütfen doktora git. Ciğerlerine inmesin sakın çok acıyor o türlüsü Newbahar. Allahım korusun seni, sizi, bizi, hepimizi.
    Ayrıca delikanlılara geçmesin inşallah (benim yavrular sümüklendi çoktan galiba bulaştırdım)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Newbahar,
    Artık griplerin de türü değişti. Önceden de çocukken de grip olurduk, boğazımız şişerdi, ateş de olurdu ama hiç böylesine yatağa bağlamazdı. Son dönemde annem, eşim başta olmak üzere yakınımdaki herkes bir tuhaf grip hali geçirdi. Benzer şikayetlerin yanı sıra en çok da halsizlik, kolunu dahi kaldıramama durumu vardı ki 11 yıllık eşimi hiç böyle görmemiştim.
    Olabildiğince dinlenmelisin, yazılar da burada durur bizler de bekleriz.
    Çok çok geçmiş olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İçebilir misin bilmem..adaçayı bıraktım başucuna. Onu iç/meye çalış:) toparlanmana yardımcı olur. Bol bol uyu, dinlen. Vitamine devam.

    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar tanıdık bir ifade bu.... Kime telefon etsem... kimin sayfasına girsem... kimin kapısını çalsam... hatta kim geçerken uğrayıp uğradığı gibi geri dönse!!!
    Ah güzel Gül-izim geçmiş olsun.. Hani Edirne'den Ardahan'a kadar denir ya işte aynen öyle.. Ege sahillerinde daha fazla görülmekte maalesef..Tekrar GEÇMİŞ OLSUN.. 17 günden önce geçmediğini bil.. İçini karartmak için değil geçmedi zannetmeyesin diye içini ferahlatmak için yazıyorum..
    Ben de şaşırmıştım gecenin 2.si oldu bu kız hâlâ görünmedi diye:))))

    YanıtlaSil
  6. Newbahar'ım geçmiş olsun canım. Gripte en iyi çözüm yatıp dinlenmek. Sadece bir gün bile yetiyor ama hiç kalmayacaksın tabi senin gibi her yere her şeye yetişmek için tüm gücüyle çabalayan bir melek bunu nasıl becerir bilmiyorum ama yapmalısın. İlacını, vitaminini al ve doğru yatağa :) Tekrar geçmiş olsun canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sanki benim son bir haftamı yazmış gibisin nevbahar,şükür kurtuldum dünden beri,resmen havale geçirdim offf fenaydı,çok fena..
    Çok geçmiş olsun nevbahar,bilirsin bu nalet mikrop ilaçta alsan bir haftadan aşağı gitmiyor,ben volteren'le geçiştirdim ağrıları.
    Umarım atlatırsın,selamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Newbaharcığım...virüs sanada değmiş! bende diyordum niye hiç sesi çıkmıyor new baharımın!
    Çok geçmiş olsun...diğer yorumlara bende katılıyorum...pc.yi unut kısa bir süre!ve sadece dinlen!en fazla eline bir kitap al...başucuna tam teçhizat(ilaçların vs)birde sana içmen için bende sıcak bir salep yaptım...içini ısıtsın (yüreğine de çok sevdiğin sıcak eller dokunsun! ) sağlığına en kısa zamanda kavuşman dileklerimle..esen kal...

    YanıtlaSil
  9. Canım kardeşim ,geçmiş olsun.Umarım ben yazana kadar iyileşmişsindir.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyor, doktor ilaç yanında, ıhlamur ve katkılarını da kaynatıp içmenizi öneriyorum...

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun.Umarım daha iyisindir.Grip mikrobunu bir yok edemediler gitti.acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil