.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

6 Ocak 2011 Perşembe

YALAN AVUNTULAR



Havalar soğudu artık.
Ellerim çatlayıp çatlayıp kanıyor.
Ne kadar kremlesem de nafile.
Yaz gibi değil hiç bir şey, olmuyor.

Ne kadar oldu?
Üç, dört, beş mi? saymıyorum artık...
Yalan!
Saydım temmuzdan beri gidişini
Her aya binlerce özlem yazıyor bu uzaklık.

Gün hızlı bitiyor,
Haftalar çabuk geçiyor lakin,
Gelişinin tarihi gelmiyor.

Havalar soğudu artık.
Yüreğim çatlayıp çatlayıp kanıyor,
Ne kadar avunsam, nafile
Hiçbir şey yerini tutmuyor.

Ne vakit oldu?
Gün mü, ay mı, sene mi?...
Düşünmüyorum artık.
Yalan!
Dışarı adım attığından beri,
Her adımına kilometrelerce vuslat yazıyor vakit.

                                    Newbahar

10 yorum:

  1. Özlemiş bu ay bala, dayan; lakin bu da geçer!
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. Gün saymalı çocukların hesabıyla; yatcaz-kalkcaz, yatcaz-kalkcaz gelecek.

    YanıtlaSil
  3. Ecehanıııımmm, geçiyor be!

    Ah Parpali, gün saya saya bitmez ki. En iyisi saymamak.
    Yatmayla kalkma arasını doya doya yaşamak:)

    YanıtlaSil
  4. Canım merhaba nasılsın. Şiire bakılırsa hüzünlü özlem dolu bir dönemdesin ama geçecek inanki bitecek. Biraz geç oldu belki ama mutlu, sağlıklı sevdiklerin yanında güzel bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Newbahar,

    Dizeler ruhunuzda esen fırtınaları yansıtmış, bu günler de gelip geçecek!

    Elbette ayrılık zordur. Allah kavuştursun. Sabır ve sebatın sonu hayırlı gelecek inşallah, dua ediyorum.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın!

    YanıtlaSil
  6. Kendime armağan ediyorum bu şiiri izninle...
    Gidişini sayamayan ender sabırlılardanım...
    Bekliyorum...
    Her şey güzel olacak...
    Sabır...
    Zaman...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Şiir yorumlanabilir mi?
    .....
    Merhaba,
    14 Şubat Dünya Öykü Gününde DAMLA/ ÖYKÜ ÖZEL SAYISINI çıkarmayı düşünüyoruz. Bu konudaki çağrımız “Bloglardan Seçmeler”de yayınlandı. Özel sayı için öykülerinizi göndermenizi önemle rica ediyoruz.
    Not: Sitemizi ziyaret edenlerin sayısı sınırlıdır. Biz de birçok siteye ulaşamıyoruz. Onun için de yardımlarınızı bekliyoruz. Bu etkinliğe katılmaları için bloglarda yazanları teşvik ederseniz memnun olurum.
    İyi günler dileğiyle.

    YanıtlaSil
  8. buda geçerrrrr bu da geçerrrr:)göz açıp kapayıncaya kadar!
    bence de en iyisi gün falan sayma sen new baharım:)

    YanıtlaSil
  9. Ne geceye ne gündüze yazdım ey sevgili seni hece hece gönlüme. Gelişlerin bayram olur ya hani, gidişlerin eşdeğerdir ölüme.

    Beklenen gelecekse beklemeye değer be canımın içi değer...

    Sevgiler Newbaharım...

    YanıtlaSil
  10. Sevdiğiniz en kısa zamanda sağsalim döner inşallah.ben bloğa ilk geldiğimde askerde olduğunu okumuştum.hayırlı tezkereler diliyorum.sağlıcakla kalın.zaman daha çabuk geçsin.vuslat anı gelsin.

    YanıtlaSil