.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

23 Ocak 2010 Cumartesi

DÜŞÜNMEDEN...

Uzunca bir süre okumak istediğim blogları ziyaretten sonra, silkinip kendime geldim.
Öncesinde nasıl buldum kendimi?
Anlatayım!!..

Sağ elim farenin üzerine yapışmış durumda, sol elim yumruk halinde çenemde ve dudaklarım aşağı doğru sarkmış...
Ben benden geçmişim haberim yok!...

Son ziyaret ettiğim blogda boş bir bakışla uzunca süre kalakalmama ne demeli?

Dedim ya!
Ben benden geçmişim, haberim yok!!

Sanırım kendime gelmem için uzunca bir süre yok olmak gerek.

                    Şiir dökülmeyince gönülden,
                    Şiire susmuşken dudaklar
                    Şiirden uzaklaşmışken fısıltılar
                    Şiir yazamamışsa kalem

Gitmek gerek.


11 yorum:

  1. bazen öyle anlar oluyorki parmaklarımızın uyuştuğunun bile farkına varamıyoruz
    okuduğumuz blogların etkisinde kalmaktan
    olacak oda herhalde

    YanıtlaSil
  2. Bu, günün yorgunluğu mu? Stresi mi? Yoksa, sendromu mu? Siz bugün sizden geçmiş olabilirsiniz ama siz Baharsınız, bahar demek canlılık demek. Siz belki birazcık kış uykusunda da olabilirsiniz, olabilir mi? Artık buna siz karar vereceksiniz. Eminim bu geçici bir durumdur. Çünkü bunu hep yaşıyoruz da, dile getirmiyoruz!

    Halinizi arz eden paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. sevgili bahar sizee kışş çarpmış sankii nedir bu kış sendromu bir çok kişide var insan yataktan çıkası gelmiyor ama iş, güç, eş, dostdahası kendin için uyan bu kış uykusundan ve sevdalara dostluklara merhaba diyerek güne başla ama laf olsun diye değil gereçkten merhaba de sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. I-ıhh. Uzunca bir süre değil o. Kısa bir süre.
    Merakla bekliyor olacağım dönüşünüzü.

    YanıtlaSil
  5. Gitme bence bir yere. Çünkü sen ne söylese güzel söyleyenlerdensin. Aralıklı da olsa yazmaya devam et. Burayı seviyorsan eğer, lütfen yaz.
    Biliyorsun sevginin üretkenliğini, değil mi?

    YanıtlaSil
  6. merhabalar bana da oluyor bazen pc karşısında eşim çocuklarım bir şey söylüyorlarmış duymuyorum ya bir şiirin içindeyim o an ya bir hikayenin sevgi ve dostlukla sizi hala izleyemiyorum sizi izlemeye başka bloglardan girebiliyorum ...

    YanıtlaSil
  7. Oh yaa... Hiç ara veremeyeceksiniz işte :) Yazamıyorum dedikçe gelecek kelimeler peşinizden. Oh yaa :)

    YanıtlaSil
  8. Gidilmiyor...
    Tek meşguliyet, tek arkadaş...
    Arkadaşın içinde ki onlarca kalemdaş...
    Birkaç satır karalamak bile iyi geliyor. Şiir olmasada, kalem durmuyor.

    YanıtlaSil
  9. Hepimizde var o sizde olan durumlardan. ama ben en çok takılıp kaldığınız o bloğu merak ettim desem. bana da çıtlatırmısınız Selamlar gönderiyorum size Arada bir sayfamada gelip yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim size.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Siyah Kelebek, takılıp kaldığım blog kimindi, ne yazıyordu hiç farkında değilim ki...
    Ama illaki özel bir blog derseniz hasret senfonileri olmazsa olmazım, okunulası bir yazardır.

    YanıtlaSil
  11. Bilge, sayfamda izleyicilerin üzerinde İZLE logosu var, o bütün bloglarda var, ben izlemek istediğim bloglar için hangi blogdaysam ona tıklıyorum. Umarım bir gün beni izlemeye başlarsınız. Beni arayıp bulmaktan daha kolay olur:)

    YanıtlaSil