.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

26 Ocak 2010 Salı

ÖZGÜRLÜK! KİM DEMİŞ, KİM BULMUŞ!!!

          Kendimi dışarı atsam...
        Toprak yolun üzerini kaplamış bir metrelik kara gömsem bedenimi
        Ruhumun ezberinde olan özgürlük!!
        Geri gelebilecek mi?
        
        Güneşin açmasıyla, karın üzeri ışıl ışıl. Albenisi bariz ama Newbaharın çıkmaya hali elvermiyor.
Çıkmak istiyorum, gömülmek istiyorum, üşümek, ellerim uyuşuncaya kadar, sızlayıncaya kadar kardan muhabbete doymak istiyorum.


         Öyle ise seni burda tutan ne?


          Zaman ve mekanın imkansızlığı, çelik zincirlerle dolar hayatını. İşte ancak böyle camdan seyrine bakıp alemin, sessizce geri dönersin sessizliğine.

8 yorum:

  1. o beyazın içerisinde yatıp yuvarlanıp oyunlar oynama güzel bir duygu yanlız sonunda yatağa düşüp hasta olmakta var

    YanıtlaSil
  2. Olsun varsın be Ali Bey, bi kere tadını çıkarsak şu karın fena mı olurdu?
    Selamlar

    YanıtlaSil
  3. Ablam,canım,ciğerimmm...Ezgi'n çıktı bugün dışarıya,ama dişçiyee:((Ay çok çirkin oldum ön dişim oyulunca:)))Anlatırım bir ara,hüzünlüysen bana bak,çok komik görünüyorum ya,1.sınıfa giden kuzucuklar bile benden daha sevimli:)))

    YanıtlaSil
  4. Efendim, merhabalar: Özgürlük! "Kim kaybetmiş, kim bulmuş?" Bir başkasını rahatsız etmediği sürece, bir başkasının hürriyetini kısıtlamadığı sürece, gönlümüzden gelen, içimizden gelen şeyleri yapmaya kim mani oluyor dersiniz? Kendi koyduğumuz kurallar mı? Eğer bugün siz dışarı çıksaydınız da kendinizi kara gömseydiniz, size ne diyeceklerdi: "Kocaman kadın şaşırmış, bir çocuk gibi karların üstünde oynuyor!"

    Malesef sadece camdan bakınıp, hayal etmekle yetineceğiz, daha bunun gibi ne özgürlüklerimizi hep bağrımıza basmıyor muyuz?

    Bu güzel paylaşımınız için kaleminize, emeğinize gönlünüze ve yüreğinize sağlık mutluluk dileklerimle birlikte, özgürlüğü bol ve diğerlerinin de yapamadığı için kıskanmadığı gönlünüzce bir yaşam dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Bir ara kapı önüne çıkıp çocuklarla kartopu oynasanız ya:)
    Kazara düşmüş gibi yapıp, olabildiğince yuvarlanıverin olsun bitsin..Size yazarken ben bile mutlu oldum.
    Arada bir yaramazlık yapmanın kimseye zararı olmaz bence:))

    sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  6. Ezgiiimmm, geçmiş olsun canım. Çrş. günüde Alpişi ben götürücem dişe, Levo'da babayla hastaneye tahlilleri için gidecek. Zor bi hafta Ezgiiimm, seninde, bizimde.
    Recep Baba, anlıyorsunuz değil mi? Elbet seyrime bakıp gülenler olacak ama tek sebep bu olsaydı keşke:(
    Sevgili Lodoscu, teşekkür ederim tavsiyeniz için. Keşke mümkün olsaydı.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. İstedikten sonra özgürlüğü hem bulur, hem de yaşarsın. Sen tüm gücünü toplamaya bak seninle kartopu oynamaya geliyorum oraya :)
    Canım arkadaşım dilerim yüreğin huzuru ve mutluluğu doyasıya yaşasın. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  8. kar havası var izmirde ama yağmazki nerde kapı önlerine çıkıpta hadi içeriye dondunuz artık diye selenenler hepsi mazi olmuş gerilerde kalmış geride kalan çocukluğum iyiki doyasıya kadar oynamışım karda şimdi hiç bir şey yok sıkıcı havadan başka sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil